sábado, 14 de septiembre de 2013

Tola de mín

Se acougo e me paro
Teño medo a que me coman os vermes
Entón,  manteño os ollos abertos na escuridade
Para ver que a luz non desaparece.

Procuro dalo todo agora
Por que despois ...Non sei se existe
choro e berro  a miúdo
 por que non dou salvado
Nin sequera o  amor,
E disme que estou TOLA.


E si, invento formas co fume
Colecciono as folerpas de cada inverno
Fago da miña cama unha nave “ Nodriza “
E viaxo no tempo.


Non creo na resignación por que o dis ti
Nas leis que fas,  sen pensar en min
Nin  nesta crise ideolóxica
Que me contas dende lonxe.

Pouco durmo
pensando
No arrecendo da terra recen mollada
Por que  ti ASASINO lle puxeches lume.

Avergóñame ou teu  “ pasotismo ”
O teu relaxo e conformidade
E non , non te entendo
Tiveron que baleirarche os miolos
Ou romperche as costelas
Para que se che cravaran no peito e non sintas.

Entón…  tola de min!
Sigo o camiño coa esperanza do cambio
Saltando cos logros acadados
Berrando os logros roubados
Sen aprender ben a canción

No discorrer da vida…Por momentos  perpetua.

Foto: Rochi Nóvoa

No hay comentarios:

Publicar un comentario